Πληροφορίες Παράδοσης
Το Παρών κείμενο είναι Αυτούσιο κομμάτι των Γενικών όρον χρήσης του pharmacynow.gr
4. Παράδοση προϊόντων
Ο χρήστης/πελάτης/επισκέπτης μετά την επιλογή προϊόντος, συμπληρώνει τα σχετικά στοιχεία
αποστολής κι επιλέγει τον τρόπο πληρωμής και στη συνέχεια ολοκληρώνει την παραγγελία. Ωστόσο,
πριν την πραγματοποίηση της αγοράς πρέπει να επιβεβαιώνει την αγορά των προϊόντων που επιθυμεί,
προκειμένου να διορθώνει τυχόν λαθεμένες επιλογές. Στη συνέχεια, αποστέλλεται στον χρήστη/πελάτη/
επισκέπτη ενημερωτικό e-mail με τα στοιχεία της αγοράς, του προϊόντος, της τιμής και των τυχόν
εξόδων αποστολής, οπότε και θεωρείται ότι η αγορά/παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Ο προμηθευτής του
προϊόντος στη συνέχεια θα επιβεβαιώνει σε εύλογο διάστημα με κάθε πρόσφορο μέσο (πχ τηλεφωνικά,
με e-mail, κλπ) την πραγματοποιηθείσα αγορά/παραγγελία, ώστε να εντοπίζονται και να διορθώνονται
τυχόν σφάλματα και να αποφεύγονται μη επιθυμητές παραγγελίες από το μη εξοικειωμένο καταναλωτή
πριν την αποστολή της παραγγελίας. Η γλώσσα στην οποία δύνανται να πραγματοποιούνται οι αγορές
είναι η ελληνική.
Αν η παραγγελία του χρήστη καταχωρηθεί πριν τις 12 μ.μ., συσκευάζεται εντός της ημέρας, με
την επιφύλαξη ότι το προϊόν που παραγγέλθηκε είναι διαθέσιμο στο απόθεμα της επιχείρησης. Οι
προθεσμίες παράδοσης που αναφέρονται στην ιστοσελίδα είναι ενδεικτικές και μπορούν ενδεχομένως
να τροποποιηθούν κατά την διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Η επιχείρηση δεν είναι υπεύθυνη
για τυχόν συνέπειες που οφείλονται σε καθυστέρηση παράδοσης ή απώλεια του δέματος του χρήστη/
πελάτη/επισκέπτη εκ μέρους του μεταφορέα. Σε περίπτωση μη λήψης του δέματος στις αναφερόμενες
προθεσμίες, διενεργείται έρευνα ως προς τις ευθύνες του μεταφορέα που διαρκεί ως και 15 ημέρες
κατά τις οποίες δεν λαμβάνει χώρα οποιαδήποτε αποζημίωση ή επαναποστολή προϊόντος. Συνιστάται
ο έλεγχος από το χρήστη κατά την παραλαβή του προϊόντος της παραγγελίας κι εφόσον αυτό δεν
αντιστοιχεί στην παραγγελία συμπληρώνεται η σχετική διαπίστωση στο δελτίο παράδοσης υπό μορφή
χειρόγραφης παρατήρησης με την υπογραφή του χρήστη. Η διαπίστωση αυτή πρέπει να επιβεβαιωθεί
μέσω fax (210 5154757) ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα/e-shop της
επιχείρησης το οποίο προστατεύεται από spam bots, και για το οποίο απαιτείται να είναι ενεργοποιημένη
η Javascript) αυθημερόν ή το αργότερο μια εργάσιμη ημέρα μετά από την παραλαβή της παραγγελίας
από το χρήστη/πελάτη. Πέραν της προθεσμίας αυτής οποιαδήποτε αίτηση δε γίνεται δεκτή και η
επιχείρηση δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη από τη συναλλαγή αυτή.
Η παράδοση παραγγελίας δύναται να καθυστερήσει 24 ώρες. Κυρίως δε των παραγγελιών που
πληρώνονται μέσω πιστωτικής κάρτας λόγω της ανάγκης επιβεβαίωσης των στοιχείων των συναλλαγών
για λόγους ασφαλείας και προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτροπή του ενδεχομένου απάτης μέσω
πιστωτικών καρτών. Σε αυτές τις περιπτώσεις η επιχείρηση δύναται να ζητήσει συμπληρωματικές
πληροφορίες για την επικύρωση της αγοράς από το χρήστη. Επιπλέον, η επιχείρηση δύναται να ζητήσει
από το χρήστη αποστολή του δελτίου ταυτότητας ή αποδεικτικών εγγράφων της κατοικίας του μέσω fax,
email ή ταχυδρομείου για κάθε συναλλαγή της οποίας το ύψος υπερβαίνει το όριο των 200 ευρώ.
Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι
δυνατό να παραδώσει η επιχείρηση τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου ενημερώνει τον
χρήστη/πελάτη/επισκέπτη μέσω e-mail, προκειμένου να δηλώσει αυτός αν επιθυμεί, υπό αυτές τις
συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.
5. Κόστος αποστολής προϊόντων
Για αποστολές εντός Αθηνών και Λεκανοπεδίου Αττικής και από ύψος παραγγελίας από 49 € και άνω,
ανεξαρτήτως όγκου ή βάρους, η μεταφορά είναι εντελώς δωρεάν
Για αποστολές εντός Αθηνών και λεκανοπεδίου Αττικής και μέχρι ύψους
παραγγελίας 49 € η μεταφορά θα γίνεται με εταιρία ταχυμεταφοράς με ελάχιστη χρέωση 3 € πλέον αναλογούντος ΦΠΑ. Για κάθε
αποστολή με εντολή αντικαταβολής μετρητοίς η χρέωση διαμορφώνεται σε
2 € πλέον αναλογούντος ΦΠΑ.
Για αποστολές σε περιοχές Αττικής εκτός Λεκανοπεδίου και επαρχία (χερσαίους και νησιωτικούς
προορισμούς) η χρέωση διαμορφώνεται σε 4 € πλέον αναλογούντος ΦΠΑ Για κάθε αποστολή με εντολή αντικαταβολής στους
ανωτέρω προορισμούς το κόστος ανέρχεται σε 6 € πλέον αναλογούντος ΦΠΑ.
Από τα ως άνω εξαιρούνται προϊόντα που ο όγκος τους σε σχέση με το βάρος τους επηρεάζουν τον
τρόπο φόρτωσής τους και ως εκ τούτου η χρέωση γίνεται με ογκομέτρηση ή με άλλη συμφωνία με τη
μεταφορική εταιρεία κατόπιν σχετικής συνεννόησης.
Για αποστολές στο εξωτερικό ισχύει ο κατάλογος των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
6. Τρόποι Πληρωμής
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των χρηστών διατίθενται οι ακόλουθοι εναλλακτικοί τρόποι
πληρωμής:
- Αντικαταβολή: Με τον τρόπο αυτό τα προϊόντα έρχονται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών
συνεργαζόμενης με την επιχείρηση και ο χρήστης/πελάτης/επισκέπτης πληρώνει το αντίτιμο την στιγμή
της παραλαβής. Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται σε 2 €.
- Πιστωτική κάρτα: Με πιστωτική κάρτα MasterCard ή VISA μπορεί ο χρήστης/πελάτης/επισκέπτης
μέσα από την φόρμα παραγγελίας του χρήστη. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών
καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον περιβάλλον της τράπεζας με
κρυπτογράφηση 128 bit SSL(Secure Socket Layer).
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Καταθέτοντας ο χρήστης/πελάτης τα χρήματα για τις
παραγγελίες ή μέσω Web Banking σε έναν από τους λογαριασμούς της επιχείρησης:
Τράπεζα
Αριθμός Λογαριασμού
IBAN λογαριασμού
Τράπεζα Πειραιώς
5045-033449-960
GR12 0172 0450 0050 4503 3449 960
Γενική Τράζεζα
9800629318 02
GR83 0150 0160 0000 9800 6293 182
Στην περίπτωση αυτή πριν την κατάθεση των χρημάτων απαιτείται ενημέρωση της επιχείρησης στο
ηλεκτρονικό της ταχυδρομείο, sales@pharmacynow.gr ,για να δεσμευτεί το προϊόν από το απόθεμα και
μετά την κατάθεση των χρημάτων απαιτείται τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επιβεβαίωση της κατάθεσης στο
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο sales@pharmacynow.gr, το δε ποσό να κατατεθεί στο λογαριασμό εντός πέντε
(5) εργασίμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
προστατεύεται από κακόβουλη χρήση και απαιτεί ενεργοποίηση της Javascript. Το αντίστοιχο τηλέφωνο
επικοινωνίας είναι: 2105154618
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα/e-shop της επιχείρησης ελέγχονται και
αξιολογούνται από τις συνεργαζόμενες τράπεζες. Αν αυτές εκτιμούν πως υπάρχει κίνδυνος και αρνούνται
να εγγυηθούν την ασφάλεια μιας συναλλαγής, η επιχείρηση έχει δικαίωμα να αρνηθεί τη διεκπεραίωση
της παραγγελίας του χρήστη/πελάτη.
- Πληρωμή στο Κατάστημα
Η διεύθυνση του καταστήματος της επιχείρησης είναι: Δυρραχίου αρ. 4 Σεπόλια, όπου θα πρέπει να γίνει
και η παραλαβή του προϊόντος
7. Ακύρωση παραγγελίας
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικά ή μερικά) ο χρήστης θα πρέπει να στείλει e-mail στο
sales@pharmacynow.gr Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει ο
χρήστης/πελάτης να έχει ενεργοποιημένη τη Javascript ή fax στο 210-5154757 Η δυνατότητα αυτή
προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα ενημερωθεί ο χρήστης/πελάτης με οποιοδήποτε τρόπο για την
αποστολή της παραγγελίας του. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.
8. Υπαναχώρηση – Επιστροφή προϊόντος
Ο χρήστης/πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να επιστρέψει το προϊόν που
αγόρασε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο της υπαναχώρησης, εντός
προθεσμίας τριών (3) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα. Στην
περίπτωση αυτή τον επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων (το προϊόν
αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη) και θα πρέπει να ενημερώσει την επιχείρηση πριν την επιστροφή
μέσω e-mail στο sales@pharmacynow.gr και η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα
προς επιστροφή είναι: Δυρραχίου αρ. 4 Σεπόλια,. προκειμένου να καταγραφεί το αίτημα, σε αντίθετη
περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται είναι στην ίδια άριστη
κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή, να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί
με οποιοδήποτε τρόπο η αρχική συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το
τιμολόγιο και πλήρες περιεχόμενο (τυχόν εξαρτήματα, οδηγίες χρήσης, κτλ.). Δέον θα ήταν η επιστροφή
του προϊόντος να γίνεται ως συστημένο δέμα και ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να
αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλεται ώστε να αντιμετωπίζονται περιπτώσεις
κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες, καθόσον η επιστροφή πραγματοποιείται με ευθύνη
του χρήστη/πελάτη. Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί
φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Για το προϊόν που επιστράφηκε και είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές,
η μείωση της τιμής εναπόκειται στην αποκλειστική ευχέρεια της επιχείρησης με βάση τη διάγνωση
που θα πραγματοποιηθεί από το αντίστοιχο τμήμα της επιχείρησης άλλως η επιστροφή ακυρώνεται και
επιβαρύνεται ο χρήστης/πελάτης τα έξοδα αποστολής.
To κατάστημα δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους
πελάτες του μέσω της ιστοσελίδας/e-shop καθόσον όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους
προμηθευτές συσκευασμένα. Στην περίπτωση που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα
ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν ο χρήστης/πελάτης διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα
αντικατάστασής του χωρίς κανένα επιπλέον κόστος.
Επιστροφή χρημάτων: Πραγματοποιείται μόνο αν προηγηθεί επικοινωνία του χρήστη/πελάτη με την
επιχείρηση όπως ανωτέρω περιγράφεται εντός 24 ωρών απ' την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος,
με το οποίο γνωστοποιεί το αίτημά του και τους λόγους αυτού και εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις
για την επιστροφή του προϊόντος. Πέραν των ανωτέρω 24 ωρών δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά
μόνο αλλαγή προϊόντος. Αναλόγως του τρόπου επιλογής πληρωμής της παραγγελίας και του τρόπου
της επιστροφής των προϊόντων η επιστροφή των χρημάτων στον χρήστη/πελάτη θα ολοκληρωθεί
εντός 15 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ελέγχου των προϊόντων. Ο χρήστης/
πελάτης αποζημιώνεται στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας με την οποία πραγματοποιήθηκε η
πληρωμή ή σε περίπτωση εμβάσματος/κατάθεσης με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό
που θα υποδειχθεί από τον χρήστη/πελάτη/επισκέπτη. Οι εγγυήσεις των προϊόντων που πωλούνται στην
ιστοσελίδα/e-shop της επιχείρησης δεν καλύπτουν την ανώμαλη ή μη κατάλληλη χρήση των προϊόντων,
ή τα ελαττώματα και τις συνέπειές τους που οφείλονται σε οποιαδήποτε εξωτερική αιτία. Η επιχείρηση
δεν ευθύνεται εάν ο κατασκευαστής του πωληθέντος προϊόντος δεν καταβάλλει την ανωτέρω εγγύηση.
Ο κατασκευαστής του πωληθέντος προϊόντος δικαιούται να ζητήσει την καταβολή εξόδων φακέλου
σε περίπτωση άρνησης πληρωμής των προβλεπόμενων δαπανών τα οποία υποχρεούται σε περίπτωση
αποδοχής να καταβάλλει ο χρήστης/πελάτης με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα / κατάθεση.